Saturday, January 31, 2009

1st tutorial : sem 2009


today is my 1st tutorial for this semester. 1 class only, another 2, not start yet..semangat berkobar2 nak masuk 1st class,tapi aku lambat!huh...frust btul..sampai klas cun2 je pukul 12.40.klas start 12.40!nak carik parking tu satu hal...dah lambat 5 mnt kat situ.nak carik kelas lg.klas buat kat makmal 2.terus g opis,nak tanya bdk2 kat situ.selisih plak ngan x-tutor sem lepas.bual kejap n tanya dia makmal kat mana.sekali dia bgtau makmal lain.aku berada di bangunan y bertentangan arah ngan makmal y sepatutnya.jauh plak tu!panas plak....adusss.aku dah mula bengang dah!banyak sangat bangunan kat IPDA tu.classmate aku y aku kol plak bg arahan x jelas.huh!last,i'm late around 20 minute!masa aku masuk tu diorg dah selesai diskus bab assigment..mujur xstart lagi,kalu tak...rugi la..

pengajarannya....jangan lambat g klas...tapi tiap2 kali aku mcm tu!xpenah msk awal pun..klau nak awal pun masa exam je...tu pun,sampai awal,msk lambat gak...tabiat kut..heheh

1 comment:

  1. Thanks for sharing your thoughts on booths. Regards
    Have a look at my homepage ... know memes

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...