Search This Blog

Sunday, February 15, 2009

Bengkel Baca & Cerita


sabtu n ahad lepas ada bengkel baca dan cerita kat library awam perlis..ni program sukarelawan sebenarnya..joinventure ant. unimap,library awam perlis n org perseorangan y berminat.kebanyakkannya wakil2 masyarakat or puteri@wanita UMNO.ramai gak volunteer tu.aku pun tersenarai walaupun xla sukarela sgt..hehehhe..ramai la staf opis aku y join.mula2 xnmpk sgt cemana program ni.bl g bengkel br tau.idea drp dr.soraya (anak dato'azmi khalid).program ni akan memerlukan kami y volunteer ni g bercerita kat budak2 kat kawasan padang besar.(5 kawasan y terpilih)..heran gak, napa padang besar je..politik la smua ni..huhuhu...2 hr kat bengkel dapat la kenal2 ngan staf library awam n student2 kami sendri.ahli kumpulan aku bset2 gak..smua sporting n supportive..mcm2 kena buat dlm masa 2 hari..sakit kepala aku n tesion bangattttt!!kena plak program ni akan berjalan selama 2 thn...puhhh..aku xdapat bayang la cemana aku nk g bercerita kat budak2 tadika tu..klau bercerita pasai serigala jadian,silap2 aku y jadik serigala tuh!!toingggggg

gambar tu amek 2nd day.seblm bersurai.gmbr aku xda la,sbb aku dah chow tghr tu..ada urusan kluarga la konon2...huhuhu..tapi btul,bkn saja nk tuang...bdk2 kat depan tu bdk2 opis aku y poyo..mahap la ye,letak gambar y xready lagi..kekekekek




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...