Search This Blog

Wednesday, April 29, 2009

Kursus Membina Laman Web Menggunakan Joomla!

cepat btul diorg ni letak gambar kat homepage..aku pun apa lagi..cilok arr..hehehe.aku plak y over lam gambar tu... / http://joomlamalaysia.org/
sabtu n ahad lepas g kursus kat Bangi.Kursus Membina Laman Web Menggunakan Joomla! siri 2 anjuran Teras Solution Sdn.Bhd.besh gak..dah lama guna Joomla!,dr thn lepas.bl g kursus ni,ada gak benda2 kecik y kita xtawu n xnampak...2 hr tu kira berbaloi la...
mamat y hujung skali tu la yg mengajar,br umo 25..kursus kat Bangi,check in kat Kajang..mlm tu apa lagi,g mkn sate kajang hj samuri la...nyum nyum...tapi xda la besh sgt skang ni..sakit gusi aku 2 hr mkn sate daging!mcm mkn chewing gum...



dapat la jumpa ank buah aku yg cutie mutie tu,amierah.hr ahad pas hbs kursus,ikut abg aku g hantar dia blk pasoh.baju tshirt tu aku beli, baju upin n ipin..dapat bj tu trus pakai n xmo buka sampai sudah..
otw tu singgah nilai 3 .jahanammmmmm...habes duit aku shopping kain!! tapi xpe..sbb kain tu cantik..hehehe ( ayat nak menyedapkan hati sendri ).

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...