Friday, April 24, 2009

legaaaaa...

dah selamat utk semester ni.tadi exam last paper..rasa mcm dah lega sbb dah abeh exam..tapi tak lega sgt sbb risau pikir result pulak pasni..sem ni amek paper y pada aku hardcore sket la..jenuh nak membaca n menghafal.subjek pun dah memeningkan kepala,pastu assigment plak ntahapahapa,mid term pun cam hampes!1 paper ja ada midterm..final jenuh nak pulun baca 1 buku tuh!!sakit kepala....!!smua paper kena baca n hafal.bila subjek susah camni,jadik malas nak baca buku!!!BAGUS BTUL AKU..
bila final,as usual aku..sok nak exam,mlm ni br kalut nak study n buat toyol..muahahaha.2nd paper hr ahad,hari sabtu aku leh g main boling lagik.tournament antara jabatan..seb baik gak group aku dapat no 8,kira top 10 gak la....berbaloi la jugak.hehehe..last paper,petang tadi..pagi tadi br aku pulun menghafal.tapi....xsmua y aku baca tu msk exam.ada la 2 3 soklan je...harap2 lepas la...sok aku cuti...yehaaaaaaaaaaaaaaaaa..g kursus kat bangi..sabtu ahad lak tu..adusss!!org cuti,kita tak..tapi ok gak.leh jln2.lupa sat pasal keja..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...