Search This Blog

Sunday, March 15, 2009

pelamin...


siang td g knurik kat merbok..umah abang maknjang aku, pakngah bukhori..knurik nikah anak dia ya nom brapa ntah..xkenal sgt anak2 dia,gitu2 je..bertolak pun dah lambat sbb g jitra dlu.submit assgmnt.dah sampai SP,nak carik jalan satu hal.aku dah 2 kali pegi,tapi brapa hingat plak...perut dah kuar mcm2 bunyik dah.nak tekan minyak pun xlarat..last,sampai jugak.tu pun dah kena sound ngan sepupu2 aku sbb aku lupa jalan..patutnya simpang uitm merbok aku amek kiri,tapi aku ke kanan..apa lg sampai uitm la..hehehe.lauk knurik besh giler.tapi perut dah sebu,xleh mkn bnyk sgt.sebenarnya duk simpan nak makan laksa...hehehe..comey pengantin pompuan..kena ngan nama dia.kecik2 org panggei omey,sampai la ni..ms aku msk,dia duk amek gmbr ngan cameraman,pastu nak g shoot outdoor plak..so, pelamin jelah y sempat aku amek..hehe..
:- amek gambar pelamin je,xmo amek gambar ngan pelamin,sebab xda 'orang' nak duk sebelah lagik.huahuahuahua...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...