Search This Blog

Tuesday, June 30, 2009

Bride to be...

skang ni musim mengawan kut..miahahahah..xla..mula kazen aku,mija bertunang.last may.xda majlis pun,sbb mula2 tu nak mai merisik,mai kenal2 je dlu.maklumla dapat org jauh..johor nun..skali diorg mai bwk bekas pinang ngan cincin trus..kira bertunang trus la,mudah..nak mai bnyk2 kali pun truk gak la.xda sedara mara pi pun.yg ada anak beranak diorg je.
pastu,6 jun lepas aku plak..pastu 27 jun lepas,kazen aku lagik sorang.wardah.ngan org penang.meriah la.sedara mara tu biasa la,xdak la ramai mana,tapi ramai ngan kawan2 maklang aku la..diorg pun mai ramai gak,nak langsung ke padang besar..sopping la..
dah berturut2 plak bertunang kami ni..aku ngan mija tu ok la,aku 27,mija 26.lgpun mija kawen thn depan.wardah?baru 23..tu pun jgn,gedik nak kawen thn ni..oh no no!aku dah cop thn ni okeyy...hang lain tahun..ikut turn..hehe....bagi yg dah nak terlebih umoq ni dlu..terlebih umo ke?for me,ok la kawen umo2 ni..25 ke atas..kawen muda?oh tidakkk...rugi wooo..xpuas loncat lagi duk kena mangkit tgh2 mlm bancuh susu anak...arghhhhhhhhhhhhh nightmare!!


# alia n qaisara..sorang suka teriak,sorang terlebih aktif dah


# kazen2..yg tudung oren je mak budak,yg len single mingle...


# jari sapa cun?atau cincin sapa mavelesss


# we are bride to be...kakaka

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...