Friday, June 26, 2009

Lelaki Ini

xda pape..just nak share about a man..lelaki ni kadang2 susah diduga..diorg ni cam sesumpah pun ada dak.hari ni lain,esok lain,lusa lain..erm,pompuan pun ada gak yg cenggitu..but rite now nak cita pasal lelaki je..
like my 'future husband'..kekeke..sebab skang dia tunang aku,so hubby to be la kan?kadang2 aku snirik xpaham ngan peel dia.klau waktu ok tu,besh la..ada waktu tu cam poyo je..sakit hati gak..tapi dia ni xla teruk sgt.kesimpulan tu,besh la.klau tak xkan sampai skang aku masih ngan dia..kan kan?aku mmg syg dia sgt!ada sedikit kekurangan tu,aku cuba abaikan jelah buat masa ni..coz,i'm not perfect too..
mana da manusia yg sempurna dlm dunia ni..so,trima la apa yg ada tu seadanya..
k,back to the topic..sometimes,aku terpikir jugak..mcm mana hidup ni tanpa lelaki.penah suatu ketika,pada aku lelaki ini menyusahkan!dah bersama,bersuka ria,happy together-gether...then putus!sakit hati kan?3 4 thn buang masa,then..sad ending!huh!waktu tu mmg rasa mcm aku dah xperlukan lelaki dlm hidup aku except my family la.(abah,abg n adik n also my siblings)..tapi tu fitrah hidup.dah mmg tuhan ciptakan umatnya berpasang2.aku harap,pasangan aku tu nnt akan memudahkan dan melengkapi hidup aku..walaupun dah lama kenal,xcukup sebenarnya.dah berkongsi hidup nnt,baru kenal luar dan dalam...
sekarang ni hanya mampu berdoa smoga tuhan mempermudahkan segala urusan kami berdua..aku harap sgt pilihan aku tu tepat.xda org yg xmahu bahagia..cukup lah aku merasa sakit kerana lelaki..dan aku harap lepas ni..aku akan bahagia kerana lelaki!





# the latest gift from him.i love it

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...