Tuesday, June 02, 2009

Mei

30 may lepas, 1st tutorial utk semester may ni...pagi2 lg dah hujan.dari rumah sampai jitra..dahla bsuh keta hari jumaat tu..bwk pon slow2 je,hehehe..semangat la 1st klas nih..kena lak sem ni dapat 1 klas ngan faiza..sbb amek subjek universiti.klau tak kami lain2 sblm ni...xsama aliran..
kelas start pkul 8.system analysis and design.seb baik tutor beshhh!!xda la nak boring sgt..next,klas english for oral communication.y ni pun besh gak...klakar,bl speaking english..pehhhh..dah nama pun ngajar subjek english kan?mesti la sedap je bunyi tu.bl cakap melayu...tu diaaaa..kuar la lorat utara dia..kekeke...tapi puan norlidar ni kesimpulan dia,okessssssssss bangat! last klasss...dah pkul 1,perut dah kenyang.mata pun dah layu.kena plak cuaca nyaman je..sebab hujan pagi tu.aku dah tersenguk2 dah.kena plak faiza tu blah awal sbb ada urusan kluarga.tutor lak,xbeberapa beshh..hampehhh..speaking cam org baru blajar cakap english.terlebih2 plak..buhsannn aku!
pas kelas g kedai rainbow kat jitra.nak beli dulang y aku bl minggu lepas.sbb xcukup...skali pegi tgk harga dia RM38.makk aiii!mahal siot..aku bl mgg lepas kat rainbow alor staq,RM28 je.cemana leh lari saploh hengget tu..xpueh ati,aku tanya tokeh kedai tu,dia siap buka katalog lagi tunjuk harga kat aku.RM38.heran aku..kena plak resit y lama tu aku xbawak!eiii geram btui..pastu,aku pecut g loq staq sorang2.p rainbow sana plak.skali kat sana pun RM38 jugak!!!adussss!nak xnak,kena beli jugak la sbb memang nak kena beli!tapi xpe la,rainbow loq staq lagi best dari rainbow jitra!
balik umah,punya xpuah ati,aku carik resit y lama tuh.mmg harga dia RM28...ish2..heran2.tgk kat plastik pembungkus plak...RM38!!..hahaha...so,aku buat kesimpulan,budak kedai tu la tersilap key-in harga masa aku mula beli dlu..heh..patut ar smua org heran bila aku kata aku beli dulang tu murah sbb 3 pieces...rejki la tu..

## rainbow tu kedai jual kelengkapan perkahwinan...guess?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...