Search This Blog

Tuesday, June 09, 2009

Nur Amierah Karmila bt Azlan


thats my niece!cumellllssss!geram sgt kat dia.dr kecik lg dia dah comell bangat!cerdik plak..eheh..cucu sulung belah family aku n cucu sulung gak belah family kak ipar aku.dlu dia panggil aku maknyah...hahahahah...skang ni dah lancar,br panggil makngah.
klau balik cni,adik2 aku mana pun xpegi.syok duk layan dia.sbb dia tersangat la aktif.bukan reti berjalan,berlari..xbercakap,menjerit jee..skang ni dah bleh bercakap plak..ada y dia cakap lancar,ada y x.yg xlancar tu buat kitaorg gelak guling2..bl nak berleter,ada ka dia kata " makngah ni emamg2 la..kaco ieya"..punya la aku pikir apa yg dia kata..emamg2 tu maksud dia memang!pastu kalu nampak khemah knurik,dia kata pakpakbumbum..bunyik kompang!xkira la khemah apa,asal khemah je,tu la yg dia panggil..
badan tu,mcm2 parut ada.kena pisau,jatuh,calar2,jatuh katil,mcm2..buas sgt..bkn dia pedulik dah.kena pisau sampai darah2..sebab nak tolong wan dia masak.skang dah xbrani dah.
balik cni,kena parut ggtan nyamuk la...balik kali ni,kena ggt semut kut kat mata.sian dia!bengkak mata..xcomell dah...
skang ni garang semacam je.klau xkena ngan dia..ha,jerit arr.pastu nangis..hehe.kena plak mak2 sedara nih suka menyakat.apa lagik..bising la dia..



ni gambar masa dia 4 bulan..cumelll kan?







nampak lagi bengkak mata tu...







apapun,makngah rinduuuuuuuuuuuuuuu amierah!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...