Wednesday, June 03, 2009

Rabu

hari xdak mood nak wat keja...aduyaiiiii..semlm tdo lewat.duk tilik2,belek2,edit2 hantaran2 tu smua..tdo kul dobals lebih,sakit peyut ngan sakit kepala.sebb semlm aku mkn nasi pkul6.prut dah masuk angin..perut aku ni mmg sensitif tahap gaban!klau xmkn nasik tengahari, confirm kembong!cam bby plak.bl dah kembong,mkn nasi pun dah xguna.semlm siap ngan muntah.sia2 je mkn nasi goreng tomyam ngan chicken salad with pineapple kat mai cafe.kol doblas memerut lak kat toilet.rasa cam perut masuk dlm dah..hahahaa
bgn pagi ni,asa letih semcm ja.sbb perut kosong.memerut lak lg skali pg td!lutut cam duk bergegar je...pg ni,nak cover balik kut perut aku ok,belasah nasik lemak 2 bungkus!aku dah la klau blh xmo mkn nasi lemak...sebln mgkn sekali 2 je.pagi ni xda pilihan,bl nasik lemak gak..dah mkn 2 bungkus pun,perut still xstabil.mcm berbunyik2 perut aku,angin kut....sakit kepala pun mai la..tertdo jap aku td..aduss..tengahri g cari nasik la..siap beli air oksigen sito lagik..sebotol pat hengget!355 ml je..nak menstabilkan perut dan badan aku yg letih semcm je nih..tapi duk cengitu gak.kepala still asa pusing2....aduss..
the..nak wat keja pun xdak mood.sbb nak kena pikir..jadik aku layan y bukan2 je..blk ni pun aku kena makan nasik jugak..
abeh tu..cemana aku nak kurus?hari2 belasah nasik!xmkn nasik,perut masuk angin...hmm....nak mkn pe?tunggu 3 mgg lagi...start bln rejab nih nak posa...heh...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...