Search This Blog

Saturday, August 22, 2009

1 ramadhan

1st day posa...ok la,xletih n xsempat lapar..sbb tidoq ja..kena plak hujan ja sepanjang hari..huhu...pkul 3 lbh br kuar g carik barang apa yg patut.g ngan abah sbb dia br nak g tempah baju melayu..seb baik cina tailor tu dah biasa ngan dia,mau amek order lagi..tapi sari seblm raya la br siap..abah klau xda baju melayu sepasang siap ngan sampin,mau xraya aku rasa..dia ni jenis smart...
adik posa hr ni..thn lepas full 30 hr posa..hari ni nampak kuat ja.bl suh siap,nak kuar, cepat je..sama la ngan abang..yg tahan tu,adik buat lawak...duk tanya klau telan air liur batal posa tak?dia tanya dia jawab sendri..
pastu msk lam keta..nmpk botol 100plus..trus minum!aku kat depan dengar cam pelik je,tgk belakang dak tungging botol dah.aku jerit la...terkejut dia.truih nangis...."adik xsengaja"..huhuhuhu..g kumur2...siap nangis2 lagik.g bazar ramadhan pun muka cemberut je...kekekekke..xpelah budak2 lagik.baru umo 8thn.kira halal la..
juara masa buka posa..tentu la abang..4 kalu tambah nasi!dia bli nasi tomato..pastu abah bli ayam percik.konon nak simpan sahur...kat ctu gak habis..duk nampak dia mcm susut sket..budak tgk naik..tapi klau gaya mkn macam tadi...xnampak la nak trn badan tu..makin naik ada la...
aku?nak trn ke nak naik ke?ntahhhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...