Search This Blog

Tuesday, August 18, 2009

konvo ke-4

dah lama xjadik ajk utk konvo.thn ni jadik ajk jamuan ( as usual ) ngan ajk utk gimik masa mlm dinner.aku ngan geng2 aku yg kononya kreatif ( seperti yg diperkatakan oleh mereka2 hahahah...) apa lagik..berusaha keras la to do the besh.kali nih,temanya 7 seas..jenuh la p duk carik siput,cengkerang2..nak mudah dan cepat,aku g bli kat padang besaq!senang..murah,cantik...pastu mereka la.buat tiram gergasi..hik2..buat jongkong mas la,mutiara la,harta karun la..gimik yg kami buat tu utk peramian buku2 unimap...seperti biasa,canselor akan merasmikan...dah tema thn ni lautan2 tu,so kami letak la buku2 tu dlm kotak..kira mcm kotak harta karun la... berhasil jugak...sbb org puji cantik! aku xdpt p mlm dinner tu sbb ada tahlil...p masa raptai ja..artis undangan thn ni,dato shiela majid..wahhh gitu.dapat la nengok dia masa raptai...jadi la...

# peti harta karun..
# kami yg kononnya kreatif..
# @ pesta
# dinner

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...