Search This Blog

Monday, August 31, 2009

shopping raya...

hari jumaat lepas g kl..sampai pagi sabtu..cun2 pkul 5 pagi..cik lan ngan kak ija tgg kat hentian duta..sahur kat situ je..balik umah,lepak2 tgg cerah..cik lan g keja,aku ngan kak ija membuta sampai tengahari...hahahah...
pas cik lan balik,kul 3 gerak g puchong..kanda & dinda wedding card...heheh..sejam kat situ..pening kepala aku sbb banyak sangat contoh nak tgk and cun2 smua!seb baik staf bagus..layan kami elok walaupun abang ngan kakak ipar aku tanya banyak lebih dr aku yg nak buat kad!hahahahh

# sangat best tempat nih

dah siap pilih..gerak balik la..cemana rupa kad tu kena tunggu bln 10...

otw balik,singgah bazar ramadhan taman melawati..xla besar sgt,tapi ramai gila org..rimas aku.habis badan bau asap!beli xbanyak mana pun..cik lan beriya beratur nak beli popia yg kononya sedap tuh..ramai btui org beratur..dia org yg kelima belas xsilap aku!dah la sebijik 6 kupang!mahainya...!seb baik besar..sedap tu,ntah..aku xminat sbb dia letak udang kering banyak sgt.1 pun aku xhbs makan,cik lan makan smua 4 bijik.

# terlindung plak gambar ciklan duk beratur beli popia


# the popia

duk plan nak berbuka kata mana,masa lalu sentul,ambil kazen aku kat ctu..kelam kabut si gedek tu siap sbb dah lewat...dah xtau nak lepak mana,g buka posa kat dataran merdeka..ingatkan xda org kat dataran merdeka..rupanya ramai gak berbuka ctu..siap bentang2 tikar lagik..

# my beloved brother a.k.a cik lan

# hidang ala kadar je...

pas berbuka g melabur kat jln TAR..cik lan g basuh keta..tinggal kami kat ctu dlm 2 jam..ramai gila manusia..dlm rimas2 nak membeli sbb org ramai tu, habis gak duit aku 200..adusssss..kalau xrimas..xtau brapa habis..

# punya nak bagi laku tudung yg dia jual..siap pakai lagi mamat tu..klakar gila.

pas hantar gedek,balik umah...tdo!

sok sambung agenda..kemana?..SOGO..lagi la ramai gila umat yg gila membeli..termasuk la aku!mega sale la konon..xtau la aku bila yg xda org kat ctu..3 jam soping moping,xdan nak bilang brapa aku melabur sbb gores je..hehheh..tambah hutang!beli keperluan utk hantaran ngan kenduri sket...kasut utk kenduri,baju utk hantaran ngan baju utk adik..beratus2 jugak la..tgg bil jelah pasni...

cik lan ngan kak ija trus balik pasoh ptg tu..aku berbuka ngan azim..pastu dia hantar aku g hentian duta..sempat la lepak2 kejap ngan dia sbb bas kul 9..mcm2 crita la kuar..crita apa tu..let it be our secret..

selamat sampai kangar kul 4.30 pagi.bas = laju+sejuk!aku tdo ngan jayanya sebab letih sopping!kena plak bas kosong je,xramai org..leh landing sesuka hati la..

esok..back to work la woiii!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...