Friday, October 30, 2009

20days

counting the days!20 days to go...hmm
my felling right now?don't know how to describe..too many..smuanya bercampur2..
hepy?of coz la..smua org yg nk kawen mesti hepy.

gementar? lagi dekat bertambah2 gementar..gemuruh..berdebar2

takut? lagi banyak dr hepy skang ni..pas smua setel..baru nak mai hepy tu kut..

skang ni dah mula rasa kelam kabut..kad dah mula nak wat edaran..nak pos utk yg jauh2.utk yg dekat2 ni pun dah leh bagi dah..

borang nikah puh dah setel.rabu lepas p submit.lawak gila!
moral of the story : p pejabat agama pakai baju kurung!hahaha..xleh pakai suar jeans!laki ka pompuan ka..smua xleh..( pej agama kubang pasu la,tempat lain aku xtau..) hampeh...
xpasal2 aku kena bli baju kurung lak nak p submit borang tu.urusan xsampai spoloh minit pun..

barang2 utk door gift pun dah bli..klau nk tambah pun sket2 je kut..xmo ar bli banyak2..membazir.bunga telur pun bli sket je..org bagi banyak kut..heheh..

---------------------------------------------------------------------------------
makin dekat..bkn makin mesra..gaduh lagi duk ada...adeh..biasa la masing2 penuh dgn tekanan.mcm2 benda nk kena buat.dia cara dia,aku lak ngan cara aku.kerja kawen..kerja kat opis..kena handle btul2
pasni smua benda akan berubah..my life will totally different.
xtau la cemana nk hadapi...27thn...hidup sorang (xla sorang sbb da family ).
skang ni, nak g mana,,pegi ja.nak buat pa,buat ja..slagi mak bapak aku benarkan..balik keja,xlarat,nak tdoq trus sampai pg esok pun xdak sapa halang..baju nk simpan 2 mgg baru basuh pun xdak hal. xmo mkn malam sbb nk diet..xdak hal jugak
pasni...nak mampus la klau duk wat camtu jugak!
adehh..kdg2 bl pkr,aku rasa cam selesa ngan hidup aku skang ni..xbergantung ngan org dan xdak org duk bergantung kat aku...nmpk mcm selfish kan?
tapi xkan nk mcm ni sampai tua..dah mmg setiap manusia ditakdirkan berpasang2an..
aku cuma takut kehidupan aku lepas ni..nak buat pe kena minta izin..dah xleh suka2 nak p mana..nak buat pe kena pikir dlu..dan smua kerja akan jadik double..basuh baju,iron baju..huhu..
family pun akan ada 2..
bos aku penah kata kat aku.." pompuan ni,syurga dan neraka dia ialah perkahwinan. klau hidup bahagia..syurga la tu..klau xbahagia,kucar kacir, sebaliknya lah ".mcm main judi la kawen nih..klau hepy,menang judi...klau xhepy,kalah judi..hehe..** apa la aku nih,kawen disamakan ngan main judi!!xbaik2..
tanggungjawab tu besar..harap2 aku dapat pikul elok2 tanggungjawab tu..nmpk mcm mudah..smua tu terletak atas dri kita sendri..kan?
harapan aku...pasangan aku nnt akan melengkapi hidup aku dlm smua aspek..walaupun tidak terlalu sempurna..cukuplah sekadar mampu membuatkan aku bahagia...amin!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...