Tuesday, October 13, 2009

arghhhhhhhhhhhhhh..dah brapa hari dah xleh online kat umah!buhsann!!..since saturday..line asa ok ja..duk kemas2 umah..ubah tu ubah ni..tepon umah pun xltak btui2 lagik..wayar tu duk atas lemari,xleh nk p check lagik...

hmm..mcm2 gak yg buat 3 4 hr xhupdate blog nih..ari jumaat lepas,amek cuti.kenkonon nak kemas umah..skali paish kaco lak.ajak g padang besaq.nak bwk si pakistan tuh g sana...aduss..rosak plan..xpelah..ikut jelah sbb mamat tu dah mai..
kul 11 aku gerak dr umah.diorg dah lama sampai..lepak kola perlis..nasib la..janji 11.30..so,tunggu la yek..heheh

aku g hantar keta dlu.nak serbis ekon...dah lama dah nk buat tapi xsempat..paish amek aku kat ctu..punya susah nk cita cemana nak g kedai tu!xdak susahnya pun..dia yg xikut arahan aku btui2..suh belok kiri p jln trus...kan dah jadik jauh...nasib hang la..
gerak p pdg besar..p mkn kat teratai putih dlu..sbb depa dah lapaq tahap gaban.punya la xcited aku ngan paish order..mamat pakistan tu diam jelah..dia paham gak la sket2 cakap melayu nih..dah siap hidang,aku apa lagik ngan paish..melantak la...dah brapa hari xmkn nasik..aduss rugi diet..hekhek.si ehsan tu...mkn sket je..maybe perut dia masuk angin..xpun makanan tu xkena ngan selera dia..nasib la..aku ngan paish blasah je..
dah habis, gerak p pdg besar. benti amek duit kat mekbank..ehsan kata duit dia hilang!hmm..masuk dlm la..tapi org bank xleh check..suh kol hq..pulak..truih hilang mood dia nk sopping...masuk DFZ bli rokok..aku?bli cokolat la!pastu amek parfume utk hantaran nnt..bli siap2 la..p arked,diorg xda bli menda...duit xdak..heheh..aku?borong toto 2 bijik!umi kirim..
pusing p pusing mai...balik..pkul 5 dah..nak kena amek keta,kang kedai tu ttp...padan muka..
paish ngan ehsan gerak balik..aku p kedai k.mah..p ngurut jap..dah lama xgurut..mandi wap skali..kul 8 gak la sampai umah..smayang..tdoq!
sabtu pagi..kena kemas umah atas sbb set bilik baru akan sampai...yeeehaaaa..
mcm nak mampus hr tu mengemas!lotihh den...xpa2..mlm ni tdo katil baru..hikhik.lunch pun pkul 3..tapi xpa,umi masak besh hr tu..
hari ahad..xg memana...continue kemas2...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...