Monday, October 19, 2009

arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
geram!!sakit hati!!!adeh deh..sesak napas

asa cam nak nangis..huhuhu...
sabaq jelah


pg tadi aku email Kanda Dinda Wedding Cards.tempat aku book kad kawen aku.diorg kata akunyer kad leh collect 15hb dan keatas..so pagi td aku email la tanya bila leh collect..around 12pm td,ada kol dr diorg..hati dah melonjak2 suka..heheh..kad dah siap!yess!
skali dukacita dimaklumkan kad xsiap lagik!xhantar printing lagik!pundek btui!aku dah sesak napas dah tadi..geram!
rupanya budak yg handle kad aku tu cuti kawen!bodoh tui!hang dah tau hang nk cuti kawen lama2,setel la keja dlu..ada ka patut biar camtu ja..seb baik aku email tadi.n seb baik jugak budak yg kol tadi tu ok..mintak maap n crita btul2..busuk2 kad aku akan siap next week..
honestly,walaupun dia kata next week,frust tu tetap ada...dah la aku dah bayar 50%!!
jgn nnt kad aku tu xcantik dah.yelah bila wat keja last minit nih...
eiiii...geram2!!

## moral utk aku : nak cuti kawen nnt,jgn sampai nyusahkan org!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...