Search This Blog

Friday, October 02, 2009

cerita raya...(part3)


balik sini raya ke3.sampai umah pun dah maghrib sbb singgah umah chaq dlu.kemas bilik sket2 je pehtu tdoq!
raya ke 4,pagi2 dah terpacak kat stesen ketapi..kak ija balik ngan amierah..yahooo!

** at teratai putih for lunch

pas jemput diorg,trus g umah chaq.ramai la kat sana..pakat duk memancing kat kolam paknjang..mimpi apa ntah dia bg diorg mancing hr tu..pakat pulun la..bule la dekat 20 ekor ikan puyu.

lepak sana kejap,pastu gerak p pdg besar.kak ija nk bli beras pulut..ayah dia pesan suh bli utk buat lemang nnt.

otw balik dr pdg besar,singgah teratai putih utk lunch..ramai sgt org kat pdg besar,kedai mkn full.masa duk mkn,amierah p duk main ngan azrie..lompat p lompat mai..skali jatuh..apa lagik nangis la..kena lak duk ngantok dah..cadang nk singgah gua kelam,trus xjadik.balik umah trus.sampai umah buat perangai xmo msk umah,nak duk lam keta..biar je dia..lama2 elok sendri..mlm tu tgk kat muka,dah nmpk kesna jatuh siang td.dia kalu blk sini,ada saja yg nak kena..jatuh la,luka la..mcm2...parut tu toksah cakap la


** parut kat muka amierah

** goyang2 air = kacau air

** amierah n her makcik

** ni mata acu masa acu demam!

** wearing an inai


khamis...start keja.nak wat keja pun xbrapa nk besh..hehe.org pun xramai.kedai mkn pun xbanyak yg buka.lunch kfc je.hr jumaat lunch rfc lak..

mlm sabtu,ikut kak ija balik kl skali..teman dia ngan amierah.kut amierah meragam naik bas..seb baik tdo je.sampai jln duta kul 6.cik lan dah tunggu..balik umah amierah dah segar dah..main,xnak tdo..kul 8 br tdo!tggl aku la duk tgg dia main..pas dia tdo,aku pun tdoq!

tghr tu kuar g alinas..beli kepit utk curtain tu..jumpa gak...hehehhe..mahal!

pehtu g mkn char keow teow lat kolej TAR.lepak skali ngan kwn2 ciklan.xda la besh sgt pun...

mlm tu g jln2 kat jln TAR..lengang ke KL.leh tdo atas jalan,...hahahha..

sda bli menda pun kat situ sbb xda org jual sgt.pehtu g klcc..saja bwk amierah main kat situ.punya main sampai xmo balik..otw balik,tertdo lam keta...letih sgt la tu..

ahad..xda wat pe.ciklan dah siap2 nk blk pasoh.aku kuar ngan faiz..jumpa azim jap.lepak2..mlm tu naik bas balik..sampai kangar kul 6.30..senin keja..kena lak pc baru sampai..aduss..letih haku!



** makngah luv u!

** make-up by herself..jahanam bedak aku!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...