Search This Blog

Tuesday, October 27, 2009

live

hari yang penuh ngan macam2..sakit kepala,rasa sesak dada nih..
lagi dekat nk sampai hari,lagi mcm2 jadik..
1st,kad kawen.last week dah beriya sronok.kad siap..tapi,bl cik lan p nak amek sabtu lepas..kad tu xelok...bkn pasal design,tapi printing.kad aku tu glossy sket,then nmpk calar balar.klau sket xpa,banyak calar tu.kena lak kat tu jenis glossy,so mmg nampak sgt la..klau sekeping 2 ok jugak..ini 1000 pcs!!!adusss..cik lan xpuas hati,mintak diorg print lain..yelah,sepatutnya cam tu la..tapi kena tgg lagi seminggu la..honestly i'm really frust bout dis..majlis tggl 23 hr lagi,kad blm ada kad tangan..wut to do..
shah dah bising.mst ayah dia pun bising..nak pegi memanggil la..tapi aku pun xmampu nk buat pe..arghhh..tensen!asa cam nak nangis!
kat opis lak..ntah la..keja banyak aku xpa..aku lagi suka bila keja banyak..aku xbanyak masa senggang,xda la aku ngantuk n buang masa..aku suka keja aku skang ni..tapi keadaan sekeliling sedikit mengganggu..aku xpandai nak cakap kona2..nak cakap straight pun susah gak..nak kena jaga hati smua org..susah la nk cita..xpelah..selagi bule bertahan..tahan jelah.sampai bila..xtau..
apa pun..susah nk puaskan hati smua pihak..kita cuba yg terbaik,tapi mungkin xcukup baik utk org lain walaupun pada kita dah cukup bagus!
thats we call live...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...