Search This Blog

Sunday, November 01, 2009

macam haramm!!

mangkuk ayun mana ntah duk msj bukan2 kat aku.!duk mencarut smua cukup.maki2 aku...pehallllllllllllllllllllllll!! macam gampang!
2 3 hr dah..mmg xguna btui!
dia yg mula msj aku..tanya sapa.aku tanya dia sapa,kenai ka?dah aku xkenai aku maleh layan.aku mmg klau no aku xkenai duk msj2,aku maleh layan sgt.dah aku xlayan,duk hantar msj gak..nak kenalan la,keja mana,kawen ka blom,umoq brapa..padiaaaaaaa..
aku xlayan sbb aku mmg xsuka!pastu miskol2 aku..bodo!
dia ml msj aku 31.10 pkul 5.53pm
aku xlayan..msj aku lagi 1.11 pkul 6.28 pm!msj kosong lak tu
miskol aku 1.11 pkul 2.33pm..aku biaq ja
tadi msj aku lagi!pkul 4.03 pm.aku mula nak naik darah!bermula la episod tu...

dia : awk anggota polis ke?
aku : sapa ni? duk kaco saipa?
dia : butuh pak hang la setan woi nohp hang yg kaco no 013 pasaipa
aku : no yg mana
dia : cari sndri lain kali jgn mrh2 budi bahasa mana?aku dok tggh panas hati kt polis tau x?hg plak kurang ajaq.xdak mak pak ka?
aku : amboi2!bl yg aku duk kaco hang?sapa yg xdak budi bahasa?hang yg mencarut dlu!hang yg duk msj aku xhenti2,kata aku kaco hang!bodo!
dia : hang bodo babi jgn msj dah kat aku aku xsuka setan iblis
aku : sapa msj sapa dlu?aku xknai hang pun!hang la babi!bodo!lembu!
dia : lantak p la lmbu yg bodo bkn aku hahaha.mmpos p la kt lmbu dia kn tau apa raya aji nya kena korban la lmb semua pakat mkn plak u..hehehe ksian kt lmbu maki2 dia mkn jgka..wt korban plak tu.hahaha lmbu2 dah nasik ko he3
( aku xbalas dah msj dia pasni,tapi dia msj aku jugak!)

dia : ap2 pn xpyh la kita btgkar kan dpt ap pn!
aku : mmg xdapat apa!tp hang yg xguna duk maki aku pasaipa?ingat baguih sgt!macma haramm j!p mampuih la hang!hang yg duk kacau aku,msj aku xbrenti,nak bekenalan la apa la!aku xlayan hang msj aku jugak!cam gampang!
dia : hehe aku xtau hg sapa ? aku pn msj la.aku ingat hg pnah guna nohp 0195986292..semua aku msj kurang ajaq pnya bkn hg sorang ja hahaha
aku : pukimak btui hang ni!
dia : butuh pak hang
aku : hang lorat pasaipa!
dia : pnya pasai kat hang

( aku xbalas msj dah!cemuih..tapi dia msj aku lagik!)
dia : hang nak tau pasai ka?bgos2 pasai bini polis pancor tu kurang ajaq dgn aku.aku p la pg tu nk wt rpot ada ka patut dia tuduh aku nak kat laki dia..laki dia mai umah aku xbuat apa pn aku..aku panas hati la..jgn la tduh tmpa usul prksa.jgn tuduh bnda xtggk dgn mata!
aku : dah tu apa kena mengena ngan aku!masalah hang settle sniri la!maki aku saipa!
dia : akan ku bawa nohp yg mana msj aku ke bukit aman..dsitu lah nanti baru tahu patu kah kje polis tapi bg layanan pada ku mcm anjing..?ak dah lama bsabar dgn pls
dia : pny pasai kat hang la xfham ckp melayu ssah.paria kot hg ny

aku malas nk bls dah..duk balas msj dia kau pu jadik bodo sama cam dia!
aku rasa dia ni pompuan drpd msj2 tu..sakit otak kut..gila ka apa aku xtau..aku kol td,nak skolahkan sket..xangkat.klau angkat siap la...tgg esok.kaco aku lagi mmg nahas la..sok lak hr senin,awai bln..keja aku banyak...klau dia kaco aku mmg silap besaq la...mmg bodo gila!panas hati btui aku!ada gak pompuan gila mcm tu sesat mai kat aku!
marah ni..marahhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...