Search This Blog

Saturday, November 07, 2009

mood

bnyk benda nak kena buat sebenarnya...tapi,asa letih sgt hr ni..dah lama aku xsakit kepala,td petang sakit tu datang lagi..sakit sgt!berdenyut2 kepala nih.smayang pun asa cam berat sgt nk angkat..tapi kena buat jugak kan?
tadi pg kuar g alor staq ngan umi.dia duk sebut2 nk g kat kak yah naza anggun tu.duk asa gatai2 muka dah.so,tadi bawak dia p buat rawatan resdung.(lepas ni xtau la bila aku dapat hang-out ngan umi lagi..)dah lama gila xp..dekat sethn,since diorg pindah tempat baru.mujuq p td org xramai,so xla lama sgt nunggu.klau rak,mau berakar nak nak tgg turn.aku dan lena lagi tadi masa depa duk wat facial..heheh..
pastu p rainbow ngan borong din..mmg memborong sungguh.balik tupas mkn nasik,lepak tgk tv jap..tgk awan dania episod 6,aku termiss mgg lepas..masa tu sakit kepala aku menyerang..pas smayang asar,kul 6 camtu..aku cuba utk lena..agak ssh sbb aku klau sakit kepala mmg susah nk tdo..last terlelap gak sbb sakit kepala + letih..sedar2 dah kul 8.40 mlm!kena lak hujan..mmg layannnn..
mandi,smayang,mkn ubat.bdn xsedap dah.asa cam nk demam..p layan sehati berdansa dlu selepas berebut ngan abah yg nak tgk bola..duk tukar2 siaran la..la ni smua biaq dia layan bola sbb sehati berdansa dah habeh.
td bli brg2 lagik..patutnya kena buat la..tapi asa xdak mood sgt sbb badan xsedap..adehh..tambah bersepah la blk aku nih!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...