Wednesday, December 09, 2009

Akad Nikah

** waktu ni banyak kamera yg duk snap..aku tgk kamera lain,hubby tgk kamera lain..hehe..waktu aku masih gemuruh..cam xcaya waktu tu dia dah jadik suami aku.

** finally...i'm yours my dear!seram sejuk aku waktu nih..hihi

** penyerahan duit mas kawen..

** sebelm upacara sarung cincin ni klakar sket..mak mentua aku ingat dia yg kena sarung,dia mai duk depan aku..pastu bila hubby mai,dia kata dia la kena sarung. dia kata "ijai punya la"..hihi..lawak tui..mama pun bangun la,pastu pakat gelak2...maklumla ni sorang ja menantu pompuan..apa pun aku suka sgt bila hubby kata camtu..

** dah halal...pastu lama lak kena tunduk cium tgn somi sbb diorg nk amek gambar..tu tgn dek wan duk snap...

20 Nov 2009, dengan sekali lafaz aku sah bergelar isteri kepada Shahrizal Marzuki..feeling?speechless..pelbagai dugaan, alhamdulillah jodoh kami kuat dan akhirnya dengan izin dariNYA kami dapat bersatu jua..syukur...

Insyallah,akan aku cuba utk menjadi yg terbaik buatnya..isteri, ibu dan teman suka dan duka..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...