Wednesday, December 09, 2009

My BIG Day | 21 & 22 Nov 2009

sunset view...
** pose atas jambatan nih,jambatan kayu..gila gayat!!

bilik tido aku
** sesungguhnya aku sangat rindukan bilik tdo aku!!


gambar yg agak gila..
** inilah kami yg sebenarnya!hahahha


aku dan dia!
** luv u soo much dear!

fishing
** berlakon dengan penuh gaya..sekali ikan tu menggelupur,terjerit2 aku!


looking up..
** lenguh duk langut atas sbb snap bnyk kali jugak


you n me
** syok leh sandaq cam ni kat hubby..hehe


** waktu ni aku rasa nk lena truih dah sebab letih bangat!!


we belong together
**baju tu buat aku susah bergerak!


aksi agak ganas..eheh




gambar blm siap sepenuhnya lagi dr Unix Moment.com...
ada sket yg snap sendri n dr UnixMoment.xsabar tgg full version ..heheh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...