Search This Blog

Thursday, January 07, 2010

Celebrate the gud news..

blk keja semlm singgah umah ayah..hubby dah sampai ngan akak..aku lmbt sket sbb pegi prong din bli barang sket..
masuk je dlm umah..smua dah duk tunggu nk serbu..huhu...astro beyond sungguh depa nih..hehe..ayah ngan mama duk tanya btui ka,dah jumpa doc ka,dah brapa minggu..pas aku jawab serangan2 dari depa,macam2 lak yg depa pesan..huhu..pantang larang..akak pun sama gak..padan muka hubby!hahahah
they r so xcited!pastu ayah tanya nk makan pe..ayah blaja.wahhhhhhh..besh2...aku lak yg tersipu2..segan..akak,hubby ngan abg ipar apa lagi..mula la..nak p makan mcm2..hehe..1st decide nk p mkn kat brasmana..ok la jugak,try tgk.
akak sampai dlu kat sana,skali makanan xbesh..tukaq plan..p hi tean plak..kat kole perlis..apa lagi pakat belasah kaw2 la..aku xleh mkn bnyk sgt,asa sengkak,sbb angin masa maghrib tu..melayang la dua ratuih hinggit lebih duit ayah..hehe..tenkiu2...balik mkn dah xlarat,smayang,truih tdoq....
mlm tu gak aku kol abah,nk cakap ngan umi..bgtau dia..kena perli la..'tu la dlu kata kat org sangat'..hahahaha..aku kata xpa,aku bukan bunting pelamin,sbb dan mai period skali..kira ok la..hehe..mesej kat cik lan,kata amierah nk bule sepupu..hehe


** now,i must take xtra care of myself..hmm..hope xda alahan or somthing else..harap smua elok2 je..dipermudahkan segala urusan..amin!
** dah berderet2 komen kat fesbuk..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...