Monday, February 08, 2010

Buku merah

khamis lepas dah p klinik kesihatan..register buat buku merah..hehehe
2 3 jam gak la baru setel..dengar ceramah mcm2 la dr nurse2 kat ctu..biasala,baru n anak sulung..mcm2 la yg diorg crita..xpa..smua tu berguna utk aku..encik hubby pun pegi skali.dia pun cuti gak..petang tu nak bertolak ke kl..tinggal la aku ..huhuhu...dia pegi ngan ayah n mama..pegi tgk tok,tgk k.ana,pastu p setel keja ayah..aku ni xdak sapa pun bagi ikut sbb baru g..xleh travel..xpa lah..lagipun,aku xbernafsu pun nk p sbb xlarat sehhh...
akak p lepak penang..dia ajak aku join...mals gak nk ikut..diorg nk g sronok2...aku duk tdo kat hotel.hehehe..xguna gak kan..so,balik lepak kg..apa lagi....tdoq all the time sampai umi bising...hehehe..bila lagi kan nk rest dengan aman..huhu
hubby balik hr ahad petang..aku gerak balik rumah kami bl dia dah sampai..ingatkan dia nk sampai mlm,leh oevernite lg semlm kat kg..xdapat la..balik umah,sian lak kat hubby..dah penat drive jauh2,sampai umah duk kemas umah plak.tggl bnyk hari,banyak lak sampah ngan habuk kat rumah...rajin plak dia sapu sampah smua..huhu..dia tau aku pun xlarat sgt..luv u lah!
tadi pegi klinik lagi..ambil darah,pastu minum air gula,rest,ambik darah lagi..adeh deh..nurse tu main cucuk je tgn aku ni..mulut kalut duk bergosip..skali cucuk xkena,cucuk lagi...sabaq jelah..
dah setel,balik opis...ketaq 1 badan dah sbb kena posa.nk mkn pun xbrapa nk lalu sgt dah..
now....back to work lah!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...