Search This Blog

Monday, March 22, 2010

beautifull monday...

hari ni cuti..hehe...hari senin lak tu..pagi td hubby siap nk amek mc sbb jeles tgk aku duk tdo lagi walaupun dah pkul 8..hahahah..cannot la dear.hari ni cuma cuti xpegi opis je..tapi still kena wat keja umah..umah agak tidak menarik lepas tggl bnyk hari..semlm sampai pun dah petang,xlarat nk kemas2 dah..pagi td hubby bli break1st,pas dia kuar g keja,pas siap mkn2....bermula la keja aku hr nih..baju bnyk giler,3 kali mesin tu duk wat keja dia...sapu sampah,habuk..jgn ckp la..pas sidai kain,kemas2 lagi kat dapur ngan bilik..pas mndi,ilex jap...tertdo jap kat depan tv..pastu bngn...masak!huhu...alhamdulillah..dah ok sket dah skang ni..muntah2 still ada,cuma xla seteruk n sekerap dlu..ms weekend lepas,ada 2 kali muntah.....skang nih tgh kenyang...mkn nasi ngan daging goreng kunyit+air sirap..huhu..besh2!petang ni nak kuar jap..da hal yg nk disettelkan...


nnt update lagi..mcm2 nk cita n share....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...