Friday, March 26, 2010

makan2@penang...

after taiping...next destination..penang...huhu
kat penang keja makan jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
bkn muntah pasai alah,muntah pasai bnyk makan...hahahhah
teruk2...
hr jumaat tu,kayu nasi kandar..okeh le jugak...
hr sabtu mlm....pdg brown...ni kat bawah nih...


ni celur2..pilih nk yg mana..lidi2 tu smua dia dah tanda dah...kaler biru,kaler merah..sos tu yg besh
ais kacang yg besh!ais kat atas tu dia buat sendri...PIL aku mkn 2 mangkuk...baru ni check,skali gula dah naik daaa...

me n hana kat playground...handbag baru youuuuu..awwwwwwwwwwwww


nih goreng2...hubby punya


my hubby.....suka la dia..eat all the time...


sup daging + roti ..besh gak

sis in law n family
pas mkn,hantar PIL balik, kami g nengok midnight kat queensbay..asalnya book cita alice in the wonderland..skali hubby xmo nengok plak..kata xbesh..okes xpe..ikut jelah dah pakat nk nengok cita lain..tgk cita green zone...dah la movie pkul 12,start je cita,aku trus zZZzzzz....haram xbesh!xpenah aku tdo lam panggung...cite perang apa kejadah ntah!nyesal tui...lagi 15 mnt nk habis,aku bngn ar....kehkehekeh....smua pakat nyesal..padan muka!xmo dengar sgt cakap aku...
trus balik umah..xlarat dah...ngantuk+kenyang..umah aunty mlm2 sejuk giler!
bgn sok pagi aku pening kepala...sbb sejuk..huhu
pagi tu menu bekpes...nasi kandar kg melayu..jauhnye nk g sana...huhu...
tapi..pas mkn aku muntah..nape ntah...maybe sbb duk sakit pala tu kut....
tghr siap2 nk blk dah...g knurik kazen mak mentua aku kat bertam...xbesh pun knurik tu..sbb buat kat dewan,xhappening la sgt...lgpun belah lelaki...nk amek gmbr pun xdak mood..2.30 dah gerak blk...sblm kul 4 dah sampai umah...heheh....
apa lagi...terbongkang lena laki bini..hahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...