Search This Blog

Friday, March 26, 2010

mieja n nik's wedding...

it's all about the wedding....
14/3 lepas kazen aku,anak maklang dah slamat diijabkabulkan..huhu...dah berturut2 plak majlis nih..bln 5 da lagi kazens aku yg nk naik pelamin...

ni lah family maklang aku..candid utk diorg..huhu..amek gambar family kat pelamin with pengantin...klakar!


the bride n the groom..mieja n nik...malu2 plak..


kazens yg kena jadik flower gurls...sgt berdedikasi menjalankan tugas sampai xlunch!huhu



qistina n amierah...

my cute niece!!!!susah btul nk mengambil gmbar dia skang ni..sbb dah pandai tekan kamera sendri,so dia plak yg ambil gambar org..


me n hana...FIL smua dtg knurik nih


me n mieja....ngemuksnyer aku!


pinjam pelamin jap yek...me n ciklan dah take over pelamin..tgk ar muka mieja tu...hahhaha...


me n hubby....pinjam jap yek...for the 2nd time..


ni br half je kazen2 pompuan aku..ada lagi yg xsempat nk berposing bersama....tgk ar, maknjang aku pun terjoin skali menggediks ngan kami...steady ar datin!



kalut apa ntah...

me n mieja...dia cuma muda dr aku 2 bulan je...tapi aku 28,dia 27 thn...hehe

tgk la kazens2 aku tu...kalut nk jadik mamarazzi. aku duk ilex je,dah xwat dah keja2 camni..hubby lak take over jadik paparazzi..huhu


slamat dah kazen aku yg sorang ni diijabkabulkan....anak maklang..kawen ngan org johor..jauh makkk...bomba lagi...slamat pengantin baru yek...
cik lan balik hr jumaat..hr sabtu diorg meh umah dlu.otw g sana..amierah pun balik gak..dah besar dah dia..mulut tu cakap xbenti2...mcm2 nk dicerita..meriah! mlm tu,akad nikah...aku g ngan hubby...org duk kalut2 nk g mesjid,kami kalut nk mkn...aku dah lapar gile...hehe.pastu br g mesjid..skali lafaz,dah sah..alhamdulillah selamat.. ramai gak sedara mara hubby mieja yg mai...dr kelantan nun..org sana rupanya..mlm tu pakat duk pulun berposing kat pelamin la..menggediks semua..kena lak pompuan yg ramai sedara mara aku nih..riuh.......
kul 12 br aku ngan hubby blk..sok pagi nk pegi lagi.. pagi sok pegi lambat sket sbb amek mieja make-up kat sue chantik..cun! terlupa seketika aku ms knurik tu..berjalan p balik p balik...makan plak xingat..xdan mlm,petang tu dah rasa sakit perut dah..huhu...hubby?sama naik la mknnya... mlm br balik umah..riuh rendah la umah tok aku tu..penuh anak cucu..letih..seb baik senin cuti..huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...