Search This Blog

Loading...

Tuesday, April 13, 2010

mode : life aku agak stabil sekarang nih..hehe...stabil la sbb sedikit sebanyak aku dah back to normal..walaupun xsmua...alhamdulillah...semoga dengan izin-NYA smuanya akan selamat. AMIN!
dan hidup jugak seolah-olah dipenuhi dengan bunge-bunge cinta...wahahaha...
alhamdulillah...harapan aku smua ni akan berterusan selamanya...bukan utk sementara... terima kasih ya tuhan atas kurniaan Mu!

my hubby?alhamdulillah...
walaupun xterlalu sempurna but he complete me...kekurangan dia adalah kelebihan pada aku..dah hampir 5 bulan hidup bersama ni,baru tau perangai sebenar masing2.masa bercinta xsama dengan alam perkahwinan.dan syukur jugak aku dan dia boleh menyesuaikan diri dengan situasi baru (walaupun mula2 ada rasa mcm nk blk umah abah!!).
understanding..yaa..dia memahami aku..situasi aku,keadaan aku..
caring..absolutely yes!kadangkala ada jugak yg miss...biasalah,aku pun kadang2 mcm tu jugak
funny...kami mmg happy go lucky couple!
dan yg paling penting...dia jarang kluar mlm!huhu...
xkesah la dia duk mengadap laptop tu 3 4 jam,sampai kul 2 3 pagi....janji dia ada di rumah dengan aku!


to my dear hubby..i love u as much as u love me!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...