Search This Blog

Thursday, April 15, 2010

slurpee

pkul 10.30 semlm,duk golek2 nk tdo...tetiba terasa nk mkn eskrem...nak makan mcm kat atas tuh..panggil hubby...

me : nak eskremmmm....
hubby : eskrem pe tgh2 mlm nih...
me >> buat muka cemberut.....
hubby >> buat muka conpius..
me >> buat muka cemberut sambil tarik bantal peluk nk tdo....sket lagi nk nangis dah


hubby : okes..jap nk mkn dlu,pastu br g bli ekk

huhu..seb baik,trus xjadik tdo...bangun g neman dia makan..dah pkul 10.30 dia blm dinner lagi sbb duk setel laptop ayah...
teman dia makan,aku pun mkn skali...tetiba lapar..
duk ralit2 tgk tv3,tgk citer asmaradana...cam best plak cita tu,padahal dah episod 17..haram xpaham hujung pangkal...

me : eskremmm...
hubby : ingatkan dah lupa...>> buat muka xpuas hati...

hahhahahah...
kul 11, hubby kuar g bli jugak slurpee..bukan jauh pun 7e dengan umah kami tuh...pusing roundbout je...
10mnt hubby balik...
yessss...
tapi..

me : nape kaler oren..nak hijau..
hubby : dah campur dah la tu,oren ngan hijau....jadik oren..>> trus buat selamba bagi slurpee,then g tutup pagar...
me >> boleh la..makan jek diam2...org dah g bli tgh2 malam, xreti2 nak bersyukur..

alhamdulillah...lega n kenyang..leh tdo ngan amannya..
dear,thanks yek...
lebiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...