Search This Blog

Loading...

Thursday, May 06, 2010




inilah kami sekarang!!sangat teruja menantikan bukti cinta antara kami...wahhhh...jiwangnya ayat!hehe...yep..tapi itu realitinya...aku dah xsabar sgt nk sopping barang bby..tapi,hubby xbg beli lagi sbb awal lagi..baru 5 bln.xtau pun lagi bby apa..karang tersilap beli dia kata..rugi..heheh..beli la yg fleksible kan?smua leh pakai...
sekarang dah terasa ada gerakan2 halus dlm my tummy ni..its so wonderfull!!huhu..bl bgtau hubby dia tanya rasa cemana..xleh nk cita,xtau nk cita cemana..hehehe..tapi xla slalu sbb bby kecik lagi..anggaran dlm 400-500gm je..tgg besar nnt yek..
my tummy pun dah membuncit sket dah..masing2 dah tegur sbb duk pakai lagi baju kurung..heheh..hubby pun duk tanya bila nk tukar uniform,supaya senang sket..nantilah..bleh pakai lagi sesetengah baju kurung nih..hujung bln ni cadang2 nk sopping maternity wear..wahahah....
alhamdulillah..hubby masih lagi dan bertambah prihatin terhadap aku!syukur...
dia masih xjemu utk sapu losyen kat perut nih...bangun mlm2 utk urut kaki bila cramp..
beli je apa yg aku nk makan...tolong picit kaki bila aku sakit kat tapak kaki tu...sedia teman aku...ambik tau perkembangan aku tiap2 hari...tanya apa aku makan,apa aku buat..manjakan aku dan beri kasih sayang dia yg pada aku sgt berharga!
kadang2 terpikir cemana isteri2 yg mengandung tanpa suami disisi...nauzubillah!
harap kebahgiaan ni milik kami selamanya ya Tuhan!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...