Search This Blog

Loading...

Tuesday, May 11, 2010

Selamat Hari Ibu


terlewat utk entry mothers day..bukan xingat..mana mungkin xingat,apatah lagi thn ni aku pun bakal ibu..huhu...

hari ahad tu xsempat balik kg (mcm jauh sgt umah abah),tapi ptg tu kena jadi ajk utk cage futsal..so call je...wish kat umi...hadiah dah bg awal lagi dah..mgg lepas lagi..

semlm blk kg jap..blk dine kat sana..saja,kebetulan nk hantar barang abah..duk gebang2 ngan umi jap..asa cam xmo blk,nak tdo sana...heheh..asa rindu giler ngan umi..

tgk atas almari ada kad..adik buat utk umi..budak2,biasalah...kreatif jugak budak kecik nih..wish mcm2 kat umi..kami 5 bradik smua panggil umi,dia panggil mak..klau org dtg umah tanya umi ada tak,dia cakap umi xda...mak ada arr..bule?


to umi......kakak sayang umi sgt!xda yg bule ganti umi dlm dunia ni...dan kakak xmampu nk balas smua yg dah umi bagi utk kakak...klau diberi pilihan,kakak nk pergi dlu dr umi supaya kakak xrasa hidup tanpa umi di dunia nih!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...