Search This Blog

Loading...

Friday, May 14, 2010

our little miracle

semlm g Klinik Raflesia kat Jejawi..nak wat ultrasound peyut nih..
baru je bln lepas g scan kat Mahsuri...mgg ni gedik nk pegi lagi..saja jekkk...nak tgk..
sbb esok nk g jenjalan kannn...so nk tgk bby ok ke tak..lagipun skang nih bukan main aktif lagi..macam rasa ada lam peyut nih..
pkul 8.15 dah ada kat klinik..gerak awal.xmo jadik cam seblm tu..sampai kul 9,klinik dah ttp..
org xramai pun,tgg dlm 5 mnt dah panggil..doktor pompuan...Dr Tinny...very friendly person..mcm2 dia cerita..tanya sket je,bnyk je penerangan dia.hubby pun masuk sama gak..
" klau u xbgtau u pregnant i xperasan pun"..dia kata...huhu..yelah,aku pakai tshirt tu besar sket..bl dah baring utk scan.. " ehh..perut u besar la..xmcm pregnant 5 bulan"..huhu..pulak dah..gelak je hubby bl dia kata camtu...
masa 1st scan,bby duk sujud doc kata..terlangkup kebawah..xnmpk muka..bl doc duk main2 kat my tummy,terus dia pusing..terasa gerakan masa dia pusing..pastu duk xdiam..doc pun kata dia aktif..pusing sana,pusing sini...heheh..very wonderful!menitik air mata aku tgk..hubby diam terus xcakap pe bila doc duk terang pasal baby...kepala dia,tulang belakang,tulang paha,jantung,nampak jari kaki dia...anugerah yg sgt terindah drMu...

** this is not the real of our bby...just a picture..but this is our little miracle..

kedudukan bby elok,air ketuban ok,uri ok...alhamdulillah..
doc kata everything is fine..jaga diri elok2,keselamatan,makan..
jantina?heheh....surprise yek...nak g bl barang mgg ni beli apa yg patut dlu..sbb doc pun xsure..kecik lagi kan?


harap esok smua ok,nak g jenjalan ngan hubby..bbymoon..wahaha...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...