Search This Blog

Thursday, August 19, 2010

again...

bgn pagi nih,rasa badan xleh nk gerak2 lebih sket..masa sahur pun dah rasa dah...sebenarnya dah 2 3 hari nih duk jadi camtu,tapi duk tahan jek..tapi pagi ni rasa makin menjadi2..
semlm pas mengaji trus tdo..xsmayang teraweh pun..huhu
tdo sambil meniarap plak tu..2 mlm dah..
dah bertahun2 dah aku duk sakit tengkuk nih.dlu dah pena g xray segala bagai kat spital nun.tapi xdak pape pun katanya...maybe cara duduk aku tu xbetoi...kena lak hari2 camtu.duk ngadap komputer aku tu pulak..
nak duduk dengan betul..xpuas plak nk wat keja..so padahnya kena terima la.kena pulak aku yg mmg xcukup kalsium ni..nasib laaa...
pagi nih,pagi2 lagi aku dah kol k.mah...tanya dia leh ngurut tak.mana la tau bulan 2posa ni kut dia xlarat.seb baik dia kata buleh..so pkul 9.30 tu aku dah cargas p salon dia..dekat je,taman depan umah aku tu je..
legaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa rasa dah bley urut tu..kurang la sket sakit tuh..
pas urut,sembang2 jap ngan dia..dah lama xp sana.since aku kawen ni lah..dlu,2 3 bulan skali mesti aku pegi urut punya..bagi badan segar sket..





** k.mah pun dah up dah harga urut skang nih..huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...