Search This Blog

Saturday, August 28, 2010

Downy


saja nak share citer pasal downy.mula2 downy tu ada kat pasaran m'sia nih,aku dah start guna. walaupun ada banyak jenis,tapi aku duk guna downy botol biru tu..mmg wangi dan mmg betul iklan dia kata wangian kat baju tu blh tahan seminggu..paling aku suka bila basuh comforter..wangi sungguh.mcm xmo bangun ja dr tdoq..syok duk selimut ngan comforter wangi..

baru2 ni ada kuar yg baru plak..downy passion.iklan mcm besh je kan..' awak pakai minyak wangi apa hari ni'?huhuhu...dah puas aku carik kat kedai2 ni.dari mini market sampai pasaraya la..the store,giant segala tu..xada...seblm posa hari tu aku p padang besar.masuk belah siam.skali ada!terus beli...biarla tulis siam pun,dah mmg keluaran diorg...banyak lagi keluaran downy ni,tapi xsmua ada kat m'sia.
bila guna..mak aiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..bapak wangi!ciwi sungguh aku duk hidu2 tudung yg aku pakai..xpakai minyak wangi pun xpa dah..mmg wangi..

duk pulun guna yg baru.yg lama tu xguna sangat dah...dah tinggal separuh dah..mana taknya,duk pulun guna yg tu jek..wangi satu rumah...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...