Thursday, August 26, 2010

lipstick baru

tadi g beli lipstick baru..ngeh2..lama dah xbeli
last beli lipstick farmasi kat jusco thn lepas...wahh lama giler...
lagipun masa aku peknen tu langsung xdak mood nak pakai segala tu smua..takat lipgloss je
tadi sementara hubby meh amek,sesaja g watson..mula nk beli losyen jek..sebab dah nak habis dah.
aku neh pengguna nivea tegar..wahahaha...tegar la sangat.sebabnya..since aku blajaq lagi duk pakai nivea ni..lama tuhh..10 thn dah..
aku suka sebab kulit jadi xkering sangat.n xkena sunburn...kulit sekata jek..xcaya..g try..skang aku pakai yg neh plak...

berbalik bab lipstick...amierah kata gincu..hhehe
cadang mula2 nak grab simplysiti...konon la...try p try mai 2 3 jenis...xberapa nak besh pulak ngan aku..kaler cam besh,tapi bila pakai xbesh...xcun cam tok ti punggggg!!trus xmo beli...mahal la jugak...
usha yg len..last skali beli silky girl..dlu da gak pakai brand ni..ok la jugak..kena lak ada promosi..beli satu free satu..tunggu apa lagi....bedalll jelah................sep duit kak yah!
kaler ok gak...17 hengget dapat 2...ok pe....

** imej dari pakcik google..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...