Search This Blog

Tuesday, August 31, 2010

.SELAMAT HARI MERDEKA

1st...SELAMAT HARI MERDEKA...sudah 53 tahun merdeka.alhamdulillah,kita lahir di bumi yg aman dan sejahtera,bumi Malaysia..tiada peperangan,tiada bencana alam yg teruk,tiada kemiskinan yg melampau..semuanya serba indah...syukur
tahun ni merdeka disambut pada bulan Ramadhan...tidakla terlalu meriah sambutannya..yelah bulan posa kan..

kami xkemana2 mlm tu..aku n hubby p rumah aney nak hantar kueh raya yg huda pesan.then hubby kuar g minum ngan aney..aku kuar ngan huda..g dataran dato' sheikh..plan mula nak tengok bazar raya kat ctu jek..xda la meriah sangat sbb baru buka jek..tapi org ramai gak sbb ada apa ntah kat padang tu..sambutan merdeka kut..huhu

skali mlm tu ada bunga api..masa kitaorg sampai tu dah pkul 11 lebih..tepat pkul 12,ada bunga api..fuhhh...betul2 atas kepala..terjerit2 la kami dua org..hahah..macam budak2!!

** ada gambar bunga api yg best tu,tapi xleh nak buh lagi sbb lappy baru diformat semula...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...