Search This Blog

Tuesday, August 17, 2010

selasa..

tuesday come again..setiap kali datangnya selasa,hati aku mmg xtenang..ianya sangat susah pada aku..sekarang ni aku cuba utk lebih tenang bila tiba hari selasa.ia bukannya sengaja,bukan dibuat2,ia terjadi dengan sendiri..

aku cuba utk tidak terus menangis..namun,ianya sesuatu yg sukar utk aku..dan aku tau,hubby jugak risau dengan keadaan aku..dan selalunya dia akan biar je aku dengan perasaan aku.dia tau,kalau dia melayan aku dan perasaan aku tu,pasti ia akan berterusan..dan akhirnya,aku akan tertidur..tapi minggu lepas dia pujuk aku.tak elok katanya.."baby mesti sedih bila tengok mama sedih mcm ni...mama kena kuat!"..
aku tau xelok untuk aku terus bersedih dan menangis terus...sepatutnya aku berdoa dan berdoa..

mama minta maaf..mama janji sayang..mama akan cuba utk tidak terus menangis lagi..

Ya Allah..kau kuatkanlah hati ku ini dalam menempuh semua dugaanmu..kau teguhkan lah imanku..
sesungguhnya setiap yg engkau ciptakan pasti ada hikmahnya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...