Search This Blog

Saturday, September 11, 2010

2 syawal

alhamdulillah...
dah berlalu 2 syawal...cepatnya masa..
hari ni ayah buat makan-makan kat umah..lunch time dengan sedara mara..ramai jugak yg datang..lauk pauk smua ayah tempah je..duk kat pekan mcm tu lah.smua main tempah je..senang kanlagipun xkan mama nak masak banyak2..dia pun bukan sihat sangat..so tempah jelah.klau kat kampung,mesti pakat2 masak..

abah,umi,paknjang ngan ciklan datang awal.sebab diorg nk balik siam..saja nak blk tengok mek.paknjang yg beriya nak pegi..alang2 dah raya ni..pegi jelah.diorg pegi ber 4 je.adik xmo ikut..nak main ngan amierah la tu.lagioun cuti skolah..mlm ni diorg tdo umah maktam..memula plan nak tdo sini..tapi xda maknanya...mampus la amierah tu nak klau ada pakngah dia..

pkul 4 ptg,dah xdah sapa datang dah..yelah buat mkn tengahari kan..dah clear dah sket..smua pakat dah letih dah..akak pun dah naik atas..aku lepak2 kejap ngan aisyah..pkul 5 balik umah..mula2 duk layan tv..last2 terbongkang tdo gak..letih!sebenarnya xda la letih sangat..cuma cuaca panas..jadi letih semacam jek..

mlm tadi g dine umah ayah..pastu g umah aney kejap.diorg pun ada mkn2 family..saja g beraya ngan mak dia..pastu lepak2 kejap ngan huda n aney sebab esok diorg nk balik johor..umah huda..dlm setengah jam camtu je,,,balik ar..dah ngantuk sangat dah..tapi bila duk ngadap benda alah ni..hilang ngantuk pulak...huhu



pagi tadi..kami xda gambar raya berbaju sedondon...sob sob sob..syedih
apa saja la 2 beradik neh
dah macam buat iklan plak haziq neh
me n hana yg comey pakai baju kurung pink!
antara yg hadir
makan eskrem

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...