Friday, September 17, 2010

frame raya

ada frame raya jugak kah?deyyy..smua nak raya jugak kaaa...dushdush..puk pala...

semlm cuti..pagi duk umah jek ngan hubby..ada mission..ceewah..macam hebat sangat..padahal nak nak pasang frame je...
org sebelum raya hias rumah..aku dah pas raya baru nak terhegeh2 pasang frame tu...ate..raya xde kat umah,cemana nak pasang..xkan mlm2 buta nak tebuk dinding tu..aku neh jiran yg prihatin..bukan mcm jiran aku tuh!!tettttt!!!

dah2...pasang frame dlu!membebel apehal



dah mula 'menebuk'

tanda2 dulu..
    
tanda lagi..ada 3 frame

   
bersepah2..padahal 3 frame jek


   

terus berseri2 dinding umah aku...thanks to ciklan sebab tolong belikan kat nilai nun ( guan duit aku jugak )...cantik bangat frame tu!!!
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...