Search This Blog

Wednesday, September 15, 2010

gynea..

tadi ada appointment dgn gynea...susulan selepas 3 bulan bersalin..sebab tu aku ambik cuti terus dari hari senin sampai rabu..

appointment pkul 2..pkul 1.30 aku dah gerak..g amek duit,bayar bil tepon then gerak g spital trus..saja p awai sket,kut ramai org nnt jenuh gak nak menunggu..

seb baik parking pun cun ja..ingat aku yg awal..rupanya dah ada yg algi awai..pas letak buku merah,tunggu dlm 20 minit...dah panggill..ambil tekanan darah ngan berat..sekali darah aku agak tinggi..tulis ngan pen merah la..adeh..ni pasai seminggu ni duk tdoq lewat la ni..patut la aku suk sakit kepala ja..makan xda la banyak sgt..bila check berat...mak aiiiiiiii..rasa cam xpercaya plak..ms bula posa aritu timbang ok ja..ni apasai cam terlebih2 plak...konpius2...(xmo ngaku ngemok!!!)

pastu duduk balik...dlm 15 minit,doc dah panggil..alhamdulillah...xda lama sangat..masuk dlm,doc ckp nak scan..ok,dlu pun diorg dah bgtau..bila scan doc cakap xda apa..smua nampak ok je..lama jugak la dia duk tenyeh2 perut aku tu..dtg doc lagi satu tu tgk..sama gak komen dia..pastu dia tulis report sket kat buku merah tu..katanya xda apa,ok je..cuma bila next pregant kena buka buku awal sket..mana tau klau ada apa2 lagi..rawatan susulan pun dah xda dah pasni..

alhamdulillah...syukur sgt!harap2 tu smuanya baik2 aja...moga lepas ni ada rezeki kami...

so,hubby....can we plan to the next?haaaaaaaaaaaaa?next?hubby dah syok...tapi...next year la kut...tahun ni rest dlu..kak yah duk fobia lagi...takooooot weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..
tapi..ketentuan tuhan tiada yg boleh menolaknya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...