Friday, September 03, 2010

Pertandingan Nasyid Antara Jabatan UniMAP 1431H/2010M

1 September ada Pertandingan Nasyid Antara Jabatan UniMAP. ini annual event kat sini bila tiba bulan puasa. ada jugak aktiviti lain like tilawah al-quran, forum,tadarus..tapi yg paling mendapat sambutan,acara yg nilah..xpernah2 sampai 24 team yg bertanding.
setiap jabatan kena hantar team..so,jabatan aku of coz la ada.aku?huiiiii..mahap la...cek ni xberapa nak berbakat bab nyanyian walaupun smua lagu aku sokaaa..hahaha...mintak mahap la..dlu penah masuk skali,thn 2006..pastu dak dah..pasni xtau la..
dah xjadi peserta,haruslah jadik penyokong kan?pertandingan start pkul 8 lebih.pkul 10 baru aku pegi.setel keja dlu..tu pun budak2 opis aku pakat duk mesej keriau tanya awat xmai..xdak sapa nak sokong la tu..huahuahua.dah separuh masuk pertandingan,nak kena jaga kaunter lagi,berapa sangat yg tinggal nak p tgk..tapi mmg aku duk niat nak p pun..syok gak sesekali ada nasyid neh
tapi thn ni hambar sket sbb xdak sketsa..slalu ada sketsa,pastu br nyanyi..memandangkan sampai 24 team yg masuk bertanding,so sketsa tu smua kansell!klau x,mau sampai petang br habeh nasyid tuh!satu keja xpayah buat..duk melangut tgk tu ja satu hari.

jom tengok....

the team... cahaya ilmu
oh..tetiba ja ada disitu...seb baik aku pegi okeh..dapat la amek gambar smua..klau x...xda maknanya..huahua
ni juara..team dari canselori.of coz la diorg menang sbb diorg ni majoritinya artis budaya n penyanyi unibersiti neh
team ni dr asrama,dapat no3...lagu diorg besh
art kantoi disitu sbb xhafal lirik...potong markahhhhhh!!sangat rugi sbb persembahan korang2 mmg dah ok!
sesi temuramah secara live..wahhhh..macam grammy award!!
ini sesi bantuan untuk menghilangkan gemuruh sebelum  naik pentas
persembahan khas VIP.. dato and ketua2 jabatan..



its ok,walaupun team kita xmenang...tapi korang dah buat yang terbaik...tahun depan kita cuba lagi..
like Puan say lah..smua dah ok,cuma ada team yg lagi ok...hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...