Thursday, September 23, 2010

wondering...

bila tgk kawan2 yg sedang mengandung...

bila tgk kawan2 yg selamat melahirkan...tgk baby yg mulus tu..


aduss..sayu sungguh rasa..rasa mcm la ni jugak nak peknen sama..huhu..pastu bila tgk maternity wear yg santek2..gerammmm jek

pagi tadi masa duk siap2 nak mai opis, sesaja la cakap ngan hubby..

me : papa..rasa cam nak peknen la...
hubby : ha?ok, jum buat la...

teruk btui laki aku neh!!hehe..lelaki gitu la..pikir mudah je..

dlu mmg da sembang2 ngan hubby pasal ni..duk plan maybe next year baru nak peknen pulak..tahun ni rest dlu --- tapi klau sudah ada rezki yg diberikan tuhan dlm masa terdekat ni...kami terima saja --

sronok bila peknen ni..smua perempuan akan rasa bahagia yg amat saat  tu..yelah, keutamaan akan diberikan kepada kita kan?tapi tulah..bila nak melalui alahan2 tu  yg buat aku xtahan..bila pikir2 mcm xsabar nak peknen, melahirkan n ada anak sendiri...tapi bila ingat2 kejadian tu..rasa takut tu ada jugak..

errr...nak peknen tahun ni ke tahun depan ek? mcm dah goyang je pendirian ni pulak...cemana ar??

2 comments:

  1. sabar la my frenz. setiap sesuatu yg berlaku tu mesti ada hikmahnya. kadang2, sesuatu perkara buruk yang berlaku kepada kita sebenarnya adalah petanda yang akan membawa kebaikan kepada kita. (ingatan ini utk diri aku jugak)

    Aku percaya Aqil sentiasa mendoakan kesejahteraan mama & papa dia di sini.

    kuatkan semangat sebab aku tau hang seorang yang kuat semangat.

    aku sebagai kawan, menyokong dan menghormati segala keputusan hang.

    Untuk mengandung lagi, tak salah dan melalui rutin alahan tu, pengalaman manis kak yah!

    jom lah join the group sebab nanti anak kita sebaya!!!

    -mamabenni-

    ReplyDelete
  2. yep!!bila ingat n pikir smua tu buat aku jadi kuat..insyallah..n thanks 4 ur support dear..

    cadang2 tu next la kut..thn ni rest dlu..bg badan kuat sket..ikut hati mmg nak ngandung la jugak..hehehe...klau dah rezki,kami terima saja..pray 4 me!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...