Search This Blog

Loading...

Friday, October 22, 2010

DREAM HOUSE

motip tulis tajuk entry dengan huruf besar ?? tengah penuh dengan mimpi2 dan berbunga2..hehe

semua org mesti nak ada rumah sendri kan? dan semua org mesti nak rumah sendri tu dengan citarasa sendri kan? dan klau boleh semua org nak rumah macam ni kan ?


tapi....bukan semua org mampu nak ada rumah gedabak besar camni..klau la dapat rumah cenggini....aihhhhhh..xtau la nak cakap cemana...

tapi..dapat yg macam gini pun syukur...




dan sekarang tengah pikir2 nak cemana,,,design cemana..pening pala jugak..bila diskus bab rumah neh, mula la nak gaduh laki bini..dua2 xmo mengalah..sorang nak bentuk cenggini, sorang lagi nak cenggini..haishh..fining2...

apapun semoga semua ni berjalan lancar..dan dipermudah segala urusan...
terima kasih atas rezkiMu ya tuhan...


 bersyukur la xduduk rumah yg cenggini...banyak lagi org kat luar sana yg susah..


** xsabar nak tunggu rumah baru..sebab xsabar nak pindah dr setingarden' aku tuh!!! rumah skang ni besh, yg xbesh budak2 kecik yg reti bahasa tuh!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...