Search This Blog

Loading...

Friday, October 15, 2010

henpon on henpon

henpon mak rosak nyahhh..adeii..

ni lah henpon kesanyangan mak...dah setahun 6 bulan pakai...sayang woooo


dah 2 3 minggu rasanya..speaker rosak..klau nak kol kena loud speaker xpun pakai handfree baru dengar,klau tak..ko dok halo halo la sampai besok, xdengar pa per pung..

klau handfree bila pakai tudung tu susah la jugak,kena pegang..ate nak menyumbat ke telinga cemananya ngan tudung2 tu smua...habes senget benget la..

klau nk loud speaker, kat umah bleh la, klau kat opis ko nk bagi habis 1 opis dengar apa ko cakap ngan laki ko ke ?? nak bergosip pun syusahhhh... udah roper walkie talkie plak...hahahhaa

nk hantar g repair, kena la dlm 100++ sebab henpon teh pun sama camni gak n rosak camni jugak..dah hantar kat kedai yg kami bli dlu sebab kami beli ni sama2 tapi bayar asing2..paham ?

nak repair ke nak beli baru ??? awwwwwwwwwwwwww...gedikss

inilah yg menjadi idaman hati...wuhuuuuuuu sangat awesome..mak sokaaaaaaaaaaaaa..biarlah org len duk gila iphone ke beri hitam ke..tapi mak tatap soka sony...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...