Friday, October 29, 2010

Improve English in a workplace

last 2 days i've attend a short course at Tmn Kechor..The course is held by Training Unit.

apa kejadahnya beriya tulih bahasa omputeh neh..hehe..xdelah..sesaja nk praktikkan apa yg blajar..

hari rabu ngan kamis aku kena g kursus kat tmn kechor tu ha..kursus dalaman la sebab anjuran unit latihan kami ni..penceramah pun staf2 kami gak, tapi pensyarah2 la..sebab kursus tu bertajuk ' improve english in a workplace'..btul ntah tajuknya..

ramai gak yg kena attend sebab ada 2 sesi..1st, hari senin ngan selasa..2nd, hari rabu ngan kamis..akunyer sesi ke2..kena ngan sibah n roy..mmg jahanam..

1st day..pagi tu cam boring sket sbb lecturer tu dah ada phd..mmg cakap omputeh tu berdesup2 lah..ate, blajor pun kat obersea sana nun.mula2 tu 1 haram pun xpaham apa dia cakap sebab slang yg dia guna tu la..bersembur2 ayaq liuq nak ikut cara dia cakap..dia dah high levelnyer english,then he want to treat us to be like him..cannot la kan? bila urusetia kursus tu bgtau dia, br la dia cam tukar sket cara pengajaran dia..kami ni bukannya student engineering kan...pastu baru la cam happening sket...xdak la buhsan sangat...


1st day..
participants

mkn tengahari sgt sedap!!thumbs up!!

sesi petang sangat menarik.lecturer pun muda lagi..cara dia pun interesting, xformal sgt..best la..aku ngan sibah keja duk gelakkkk ja..kena lak roy pun duk ngan kami..mmg happening habes..

2nd day..pagi tu aku terrlambat..huhu..tapi still ok sbb xmula lagi, cuma smua org dah hbs mkn..aku mkn pun kalut2 gak la..padan muka!

sesi pagi..ok la jugak walaupun xse'best 1st day..xboring..habis pun awal..so, rehat lamaaaaaa...3 jam ko..haha...

sesi petang..biasa2 jek..lecturer pun sebaya ngan aku...aku kenal dia, tapi xpasti dia ingat aku ke tak sebab dlu kami penah g kursus sesama...dlu dia mmg budak pandai la...so no wonder la skang dia jadik cikgu bahasa...hehe..

lets enjoy our picta...org duk kalut buat tugasan..kami duk amek gambaq..hehu..

xperaya dah hok  ni..
 
ate..kursus bahasa inggeris harus la ado dictionary..for references..hehe

ni sorang lagi..perasan ensem...dia la yg duk  menggamatkan sesi kursus sepanjang 2 hari tu...

xsempat senyum sebab roy lambat sangat duk edjas..hampess


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...