Search This Blog

Loading...

Monday, October 11, 2010

narathiwat beach

otw dr spital nak balik umah mek...kami singgah kat pantai..hehe..
balik ngan pak sedara sedri..pastu keta baru plak..apa lagik kena buli la..pak menakan aku ni adik bongsu umi...dia ni baekkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk bangat!
mintak la apa pun..ajak la g mana pun...pasti mudah jek..heheh
kami singgah narathiwat beach..cantik gak pantai tu...org pun ramai...

abah umi ngan menantu

we...
budak 2 org ni menggedik nak mandi laut...ombak xkuat,air plak jernih..elok je...mahap la yek..sekadar singgah cuci mata yek
nilah dia pak sedara aku,,dah jadik org politik plak skang ni..dia blanja makan eskrem yg best!! harga singgit je - 10 baht..dah la sedap,banyak, mcm2 ada lam eskrem tu..kat sini jgn harappp la nak dapat cenggitu...maka dengan itu..saya makan 2!!!!
posing bajet cun...
xlama pun kat situ...xsampai sejam pun...masing2 dah lotih....ate..balik jelah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...