Search This Blog

Sunday, October 24, 2010

sunday is ahad

hari ahad adalah hari untuk tidor..haziq pun kata ' kan hari ahad tu hari untuk tido '...bijak ko ekk...



slalunya every weekend akan balik umah abah..hari sabtu petang gerak balik, overnite sana..

klau duk sana, xdakla tido sgt sebab nak sembang2 ngan adik2 n abah n umi...tapiiiiiiiiii..laki aku tu,sama ja..diblasahnya tdo sampai ke tengahari..dah xdak buat menda kat sana..tdo la..

minggu ni xbalik umah abah..lepak umah kami saja....hmmm..bila duk umah sendri lagi la..dah pg bangun lambat..tengahari tdo lagi...bangun lunch, tdo balik...adeiiii..sabaq jelah...

aku nih dah 2 3 keja buat...dia...tdoooooooooooooooooooooooqq saja...dengki2!!!


ginilah ropernya klau nk gerak dia bangun...klau aku yg jadik jam loceng tu, silap2 trus mampus xbunyik2 dah sebab tensennn!!!

2 comments:

  1. alamak. bkl tunang kte pon suke tido. tanak jd cmni pas kawennn. euaaaa

    ReplyDelete
  2. laki mmg gitu la...klau xkuar,tdo jelah kejanya..nasib la kan?nak buat gena, trima jelah..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...