Tuesday, November 30, 2010

DIAMONEY

2 mlm marathon ke epot kepala batas..

1st, pegi amek cik dr kl..esok mlm tu hantar balik pulak..mlm 1st tu ms kami sampai dia blm landing lg, tgg kejap dlm 15minit camtu, sampai la dia..

esok mlm, flight dia pkul 9.10pm..sampai epot, dia check-in, lepak n borak2 kejap dia msk, kami pun nak chow la..skali kat situ ada la satu kiosk ( kiosk ke org panggil tu ), Diamoney..alah, jual segala rantai, gelang tu lah..tapi bukan emas, platinum..n also diamond, but bkn yg riban2 tu la..pegi la usha jap kami laki bini..

yg ni best..kaler diamond yg ikut zodiak


wahhh..bling2 ngko..suka aku nengok cincin ngan bracelet dia..nice!! tetiba ja hubby offer ' nak ke?' arrr...terkesima kejap...dush2 dua kali kat hubby n dekat diri sendri..mimpi ke realiti..hahaha



hubby kata..for annivesary..walaupun dah lepas, xpe, br 3 4 hari..kira belated la..
dlm hati cam ada taman dah walaupun duk buat muka malu2 kat hubby sebab nk dapat hadiah..awwww, gataiii

misi bermula..duk usha bracelet, cam xbest sangat design tu..yg best ada la jugak, tapiiiiiiiii..riban2 la price tu..klau ratus2 pun aku xminat arr, xbrapa berkenan design2 tu, nmpk cantik sebab bling2 tu jek..cincin, ok..cun..tapi cam mls nk beli cincin dah.nak2 plak yg ada diamond2 bagai..pakai kejap, tanggal..yg pakai xtanggal2 cincin emas aku yg belah rotan tu jek...plain jek..senang nk pakai n almost to care..

since hubby dah offer, menggeletik la jugak..dia suka rantai..skang ni dah pakai 2 rantai dah aku ni..huhu..tapi, dah org nk bagi terima sajaaa...jgn bising2, nnt org dah xnak bg baru padan muka kamu..

sesi pilih2 pun bermula..hubby aku ni pelik gak, suka loket yg ada love2 plak..aku lak xminat ah yg love2 gitu..amek yg len..suwit jugak, walaupun xbnyk sgt pilihan loket tu..

antara yg ada..ada banyak lagi kat sebelah sana..tapi yg sana mahall wok...
amoi peknen yg comey


to appreciate this, aku pakai rantai yg hubby kasik tu n aku simpan kejap rantai emas aku yg pendek tu dlu..xkan nk pakai sampai 3 rantai kut, terbelit leher aku plak nnt..sampai umah mlm tu, dan2 time tu jugak pakai trus..keciwi...

taraaaaaaaaaaaa....

to my dear hubby baby..thanks for the lovely annivesary gift..its not about the price or others..for me its about love between us..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...