Search This Blog

Loading...

Thursday, November 25, 2010

Gambar Terbaru Rabecca Nur Al Islam, Contoh Terbaik Islam Pada Nama


neh 1st time aku buat entry cenggini..kutuk artis..wahhh ngko kak yah....brani ek..haha
bukan la nak kutuk sgt, just nk bagi pendapat...
klau tgk pada nama...subhanallah, punya indah..cahaya ada, pastu al islam lagi...bawak makna yg maha besar...tentu angan si emak pada bayinya ini suatu masa dlu sangat lah besar..nama yg indah melambangkan kita kan? dan perlu diambil kira makna pada nama tersebut..kita pun diminta utk meletakkan nama yg elok2 pada anak2..
Rabecca Nur Al Islam..tapi mungkin ianya sangat berat pada rabecca, sebab tu kut dia xleh nak bawak makna nama ni..aku mmg xbrapa berkenan la kat keseksian dia ni..seksi lebih dr bakat berlakon..dlu penah masuk paper dah skali pasal nama n imej seksi dia ni...jawapan dia pun mudah jek, mcm xdak apa2...mudah kan org sekarang..mcm mempersendakan agama...
nak komen banyak2 pun xbley jugak, aku pun bukan alim ulama, pandai2 la korang nilaikan..nak tgk n baca lagi pasal ni, tgk kat ROTIKAYA..klik jek kat tajuk entry aku tu tu...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...