Search This Blog

Monday, November 29, 2010

Kolapenjoi

aku ngan hubby suka baca isu hangat neh..bleh gelak2 bila baca..nak2 pasai si ajoi...lawak tingtong..

 Kolapenjoi

Kolapen = koleksi lawan pendek :)
Kolapenjoi = koleksi lawak pendek Ajoi hoho

** ada plak kolapenjoi....bodos toi...hahaha

Lawak 1
Ajoi berjumpa doktor dengan kedua telinganya terbakar.
Doktor: Apa yang terjadi?
Ajoi: saya sedang seterika baju dan telefon saya berdering, saya tersalah mengambil gagang telefon, secara tidak sengaja saya mengangkat seterika dan meletakkannya di telinga saya.
Doktor: Adus..! Tetapi apa yg terjadi dgn telinga anda yg satu lagi?

Ajoi: Kawan saya yg sengal tu telefon lagi.
Lawak 2
Ajoi bermain jissaw puzzle
Setelah berhasil menyusun suatu jigsaw puzzle dgn bangga ia menunjukkkannya pada Sumardi.
Ajoi: Saya hanya memerlukan 5 bulan utk menyusunnya.
Sumardi: Mengapa begitu lama?
Ajoi: Lama? Tengok ni dikotak ni tertulis “Untuk 4-7 tahun”. Power apa aku!
Lawak 3
Ajoi di sekolah
Guru: Berapakah 5 tambah 4?
Ajoi: 9
Guru: Berapakah 4 tambah 5?
Ajoi: He, he, cikgu ni sajer jer nak ‘mengetest’ saya, cikgu hanya terbalikkan nombornya kan..?.. jawapannya ialah 6!!
Lawak 4
Ajoi di farmasi
Ajoi: Saya ingin membeli vitamin untuk cucu saya.
Penjual: Vitamin apa, A, B atau C?
Ajoi : Apa saja, cucu saya belum pandai membaca!!
Lawak 5
Ajoi sedang di belakang Pancis yang sedang mengeluarkan wang di ATM
Pancis: Apa yang kamu lihat?
Ajoi: Gua tahu nombor PIN lu, hee, hee…
Pancis: OK, berapakah nombor PIN aku?
Ajoi: Enam buah bintang * (*).
Lawak 6
Ajoi sedang mengajar anaknya
Jika kamu ingin marah, maka keluarkan kemarahanmu dengan apa cara sekalipun seperti menumbuk punching box, itu akan mengurangkan kemarahan kamu
Jika kamu sedih, keluarkan kesedihanmu dengan menangis, maka akan mengurangkan rasa sedihmu
Jika lucu, gelak sepuasmu, itu akan baik untukmu.
Tapi satu yang jangan pernah korang lakukan ini :
 iaitu jika kau malu, kamu jangan keluarkan kemaluan kamu !!!!!

bley ke?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...